The Tree is Back

Nu på morgonen har de stått utanför fönstret och ropat, tjatat och varit allmänt högljudda. Fast för en gångs skull har jag inget emot det. De har nämligen satt upp granen!

Undrar om de kommer tända den redan i kväll, eller om de väntar tills i helgen. Kan knappt tro att det är första advent på söndag, november har bara flugit iväg! Hoppas att jag blir bättre snart, har fortfarande ont i hela kroppen, halsen och huvudet sam är jättesnuvig. Tog mig till apoteket igår och köpte nässpray menthol, vilket har underlättat lite iaf. Är alldeles svag i armar och händer, och mina händer somnar väldigt ofta. Aptiten är det lite si och så med också. Imorgon SKA jag iväg till skolan, redovisning av VFU:upgifterna. Lektionen är 8-10 så sen kan jag ju alltid gå hem och sova.

På lördag är det dessutom julmarknad i Uppsala, vilken Peter och jag gärna vill gå på. Stadstafiken har dessutom specialerbjudande, åk 2 betala för 1, vilklet låter väldigt bra om jag inte orkar gå in till stan.
Målet är att skriva färdigt VFU:rapporten idag, och finputsa imorgon efter lektionen, sedan även försöka hinna med en sammanfattning av en bok som arbetslaget redovisade i måndags när jag var sjuk. Fick restuppgift att skriva om boken iställe, vilket låter jättebra!

Nu ska jag dricka lite te, och försöka få i mig en smörgås...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0