Allt om mat

Nu har jag beställt en prenumeration på Allt om Mat. Har saknat tidningen ända sedan jag slutade prenumerera för att spara pengar inför bröllopet, så nu tyckte jag att det var dags igen. Börjar med tre nummer, en kokbok och en köksvåg (som Mika ska få) för endast 98:-. Som hittat =)

När jag hittade erbjudandet, så hittade jag också en annan sak. 6-9 november är det Det Goda Köket-Mässan i Sthlm. Jag trodde jag missat den i år, missade den förra året också. Tyvärr så infaller den samtidigt som Peter och jag ska utnyttja två av våra kvarvarande bröllopspresenter, så det verkar som att jag missar den i år med.

Men nästa år, då jävlar! Någon som vill följa med? Provsmaka alla möjliga slags maträtter från hela världen, titta på live matlagningstävlingar, gå runt och sniffa på alla lukte och prova diverse tillbehör. Längtar redan, haha. Är inte alls någon matlagningsnörd...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0