Idag är en tyst dag.

Idag ligger jag nerbäddad i våran vita soffa med farmors egenvävda yllepläd över mig, och lyssnar på tystheten i vår lägenhet. Hade det inte varit för att det är ganska mysigt att ligga där, hade jag nästan tyckt synd om mig själv. Men eftersom Peter dessutom är på väg hem med en macka från Subway (nej, jag är inte alls beroende, erhm), kan jag helt enkelt inte göra det. Ganska sent igår kväll fick jag återigen ta medicin pga njursten. Fast jag funderar på om det är grus som håller på och irriterar just nu. Det skulle i så fall förklara varför det är så envist ihållande.

Ligger i soffan och spanar på molnen som flyger fram på himlen utanför. Det växlar snabbt mellan sol, moln, grått och blått. Har snöat en del idag med, var riktigt yrväder förut, men är fortfarande för varmt för att det ska fastna på marken.

Hoppas Peter kommer snart, börjar bli ganska hungrig, vilket är ett bra tecken.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0