Ödsligt

Återigen har det varit lite öde här på bloggen, och återigen beror det på att jag tvivlar på att ni är intresserade av att läsa vilken sida jag ligger på i soffan, hur trött jag är, hur irriterande stenarna/gruset är osv. Istället väljer jag då att inte skriva något alls, vilket nog är lika bra.

Den här veckan händer det en del saker:

Tisdag: Seminarium 12-15
Onsdag: Seminarium 13-16
 Tåg till Skövde 19.09
Ca 22.45 Gos med Mille =)
Torsdag: Farfars begravning 10.30
Promenad och Millebus någonstans efter 14.00
Fredag: Tillbaka till Uppsala någonstans efter 17.00, med mamma och Aron
Lördag: Ev en sväng till Ikea, annars ta det lugnt
Uppsala Stadsteater 18.00, pjäsen Hantverkarna
Söndag: Mamma och Aron åker hem.

Ser mest fram emot att träffa Emil-skruttet igen. Det r rent ut sagt förfärligt att inte ha hund i närheten.


Emil spanar runt på bröllopet i somras =)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0