Onsdag

Det är en mycket grå onsdag idag, fast grå på ett ganska mysigt sätt. Dimman från igår dröjer sig kvar lite bortåt skogen, annars kan man inte se mycket av den. Gick upp vid 8 med Peter, och läste en stund i soffan. HAr fastnat i The Sookie Stackhouse Novels, böckerna som den grymt bra teveserien True Blood baseras på. Är inne på bok fyra, fick serien i julklapp förra året, och målet är att ha läst klart den innan julen i år... Är halvvägs redan så det är nog inga problem =)

Förutom läsning så ägnar jag mig åt lite städning (eller ska snart iaf) och sen blir det att packa ryggsäcken och duscha. Tåget går från Centralstation 19.09, sen är jag framme i Skövde strax efter 22. Åker 1 klass, vilket är ganska skönt. Mer benutrymme då. Kan tyvärr inte ta med datorn, annars hade jag gratis internet, och läsa är det inte tal om. X2000 är det enda som kan få mig riktigt åksjuk, och det vore tråkigt. Får ladda mp3n helt enkelt.
Men nu ska jag hämta tvätten...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0