Swimming Day

Kom precis hem från Centralbadet, har äntligen invigt mitt 10-kort. Det blev faktiskt 20 längder, hade sagt att jag skulle ta det väldigt lugnt och att det räckte med 10 (vanligtvis simmar jag 40) men när jag simmat tio så tänkte jag att tolv blir nog bra. Började känna mig ganska trött efter tolv, men tänkte att två till går nog. När jag simmat arton kändes det bara fånigt att inte simma två till, även om kroppen började säga ifrån. Så en halv kilometer blev det. Nu är jg sådär härligt trött i kroppen, precis som det ska vara.

Ska sätta igång med ryskauppgiften nu, och lämna in den så jag inte behöver tänka mer på det. Peter slutar 12, så han dyker väl upp en timme så blir det lunch.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0