Today

Introduktionen imorse var ganska bra, för ovanlighetens skull fick vi en studieplanering där det lätt går att se när/var/hur saker ska göras. Kom hem med intentionen att städa städskåpet. Det blev ingenting med det, istället somnade jag en timme i soffan, hehe.

Peter har pluggat inför tentan och jag har läst. Vi gick en kvällspromenad, det är härligt kyligt ute nu, och stjärnklart på större delen av himlen. Vi funderar på att mötas upp vid simhallen imorgon, problemet är att jag inte vet när min grupp är färdig, så vi får se hur det blir.

Jag överväger seriöst att krypa ner under täcket i vår stora sköna säng och bara stanna där tills imorgon bitti, men det kanske är liiite tidigt att lägga sig än. Risken är att jag vaknar 4 imorgon bitti och inte kan somna om... Men sängen är ju så skön!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0