Avbrott

Efter en del funderande bestämde jag mig för att ta en dag ledigt. Jag hade inget obligatoriskt idag, och föreläsningen ligger ute på studentportalen. Kände att jag behövde vila mer, och idag ska jag bara göra saker som är avkopplande och roligt.
Väntar på att håret ska torka, så ska jag åka in till stan och se om jag kan få en klipptid. Ska köpa ett par vantar, och bara ta det lugnt.
Ikväll däremot ska vi ut och käka på afrikansk restaurang med Henrik och Barbara, och efter det se Ingloriuos Basterds på bio. Kul! På restaurangen äter man tydligen med händerna... Ska försöka komma ihåg kameran så jag kan visa lite bilder =)

På min inköpslista idag står det:

  • Ett par vantar
  • En ansiktsmask
  • Långärmad t-shirt
  • Bodylotion

Sedan om det blir något mer beror på vad jag hittar.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0