Busy

Ni får förlåta mig att bloggen blivit lite öde den senaste tiden, men med förkylningar och fullt upp i skolan har det helt enkelt inte funnits så mycket tid. Så tror jag heller inte att det blir så roligt för er att läsa om snuva och tentaplugg hela tiden heller. Idag har jag iaf skrivit färdigt hemtentan och lämnat in den, så jag är ledig nu ikväll.

Idag har det varit en ljusgrå och regning dag här i Uppsala. Längtar nästan tillbaka till lite sol och värme, men bara nästan.
 
Skön fast blåsig grillkväll vid Vänern i somras...

I fredags kom Peters föräldrar på besök, och vi hade en  mysig kväll med god mat vid fonduegrytan. Ett litet missöde skedde dock, Johnny lyckades sticka fondugaffeln i handen, men med ett plåster på gick det snart bra igen. Igår så blev det en snabbis till Ikea (för att köpa ny matta) innan de åkte hemåt via Stockholm igen. Idag har dagen bara ägnats åt pluggande, och nu ikväll blir det mys framför teven. Vet inte om det går någon bra fillm ikväll, men det märker vi nog snart.

Imorgon väntar förutom heldag i skolan också läkarbesök, annars blir det nog lugnt.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0