Examination och efterrätt

Examinationen gick väl bättre än förväntat, och arbetslagsindelningen är klar. Än så länge vet jag vad de andra heter och inte mycket mer, men det lär väl ändras ganska snart =)

Vi har precis ätit färs i pitabröd, och jag "lyxar till det" med en Magnum Mystica till efterrätt. Dom sålde dem för 5 kr styck på Ica Väst, och eftersom I have a thing for cinnamon and chocolate slog jag genast till.
Har även börjat så smått att ta mig ur förkylningskoman ochplockat iordning lite i lägenheten. Fast nu får det räcka för idag, man ska ju inte överanstänga sig. Gick faktiskt hem från ILU förut idag, det var så skönt väder. Kanske inte var det smartaste att ta en 50min promenad riktigt än, men jag lever ju iaf :o)

Resten av kvällen kommer tillbringas framför först teven, och sedan i sängen med "De yngre barnens läroplanshistoria". Om inte annat lär den få mig att somna ganska snabbt...


See y'all tomorrow!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0