Fredagsshopping

I fredags så lyckades Peter och jag ändå få ut mig en stund. Vi åkte in till stan för att se om vi kunde hitta en liten present. Peter ska snart bli farbror igen (och jag "faster", hihi) så vi tänkte se om vi kunde hitta en bra nyföddpresent. När Eir föddes fick hon en liten, mjuk grön groda som jag hittade. Denna gången hittade Peter presenten. En liten, supermjuk säl. Så nu sitter den här hemma och väntar på att få resa i postpaket när det väl är dags.


Visst är den söt? Peter var något stolt när han hittade den... Vi hann också med en kortis på H&M, hade bonuscheck på 50 kr där, så jag köpte en brunmelerad tröja för endast 49 kr. sedan blev det fika på Cappucino. Testade deras morotskaka (blev störtkär i Wayne's Coffee's morotskaka för ett par veckor sedan) men den var inte så god. Kakan var jättegod, men frostingen var ingen höjdare. Får bli Wayne's de gånger jag vill ha morotskaka och inte orkar baka egen...

Har faktiskt shoppat lite grann hemifrån när jag varit sjuk också. Ett par nya vinterskor från Din Skos hemsida. De är jättesköna och varma, blir nog bra i vinter och förhoppningsvis under peaktiken också. Måste hinna skaffa ett regnställ innan den 12 oktober...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0