Gyllene morgon

Har precis ätit frukost och kikat på soluppgången. Ser ut att bli en kyligt klar höstdag, härligt! Känner mig så redo jag kan bli för tentan. Visst, helst skulle jag vilja krypa ner under täcket och sova några timmar till, men lika bra att få det överstökat. Har lovat mig själv att få sova ett par timmar när jag kommit hem igen, innan mattepluggandet börjar. Peter har inte stigit upp än, men är nog på väg. Han cyklar till sin tenta så han fick lite extra sovmorgon. Å andra sidan var jag klarvaken halv sju, så det hade inte hjälpt om jag kunnat cykla. Imorgon efter mattetentan ska jag försöka hitta en tygaffär, och påbörja ett litet projekt till lägenheten. ÄR dock väldigt kräsen, så vi får se om jag hittar något.

Nej, nu ska jag läsa igenom reformerna en gång till, så kanske något mer fastnar...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0