I fas

Idag har jag ägnat mig åt lite städning, mycket ryska, Josse kom på besök och så har vi gått en härlig höstpromenad. Det var riktigt roligt med ryskan, tog en stund innan jag kom in i det men sen började jag komma ihåg. Lite lurigt också efetrsom vi på gymnasiet enbart skrev skrivstil, och nu är det textning som gäller, vilket är ganska annorlunda.

Pratade lite med Alexandra förut, innan Peter avbröt med kvällsmaten. Kul att höra hennes röst, ska ringa nån dag snart igen. Hoppas hon kan komma upp och hälsa på i höst.

Hostade mycket imorse och varit lite småfebrig, men har otroligt mycket energi vilket känns jätteskönt! Särskilt eftersom jag är i fas med pluggandet, och ahr kunnat ta det ganska lugnt och varit lite ledig. Imrgon är det inte jättemycket som ska göras heller, läsa 200 sidor och skiva läslogg. Känns skönt!

På fredag kväll ska vi först käka på Orvars med Jenny och Julia, sen är det bio för oss själva, Flickan som Lekte med Elden. Spännande att se om den håller måttet =)

Nu ska jag börja städa garderoben tror jag, lika bra att passa på när energin finnes.


See Ya!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0