Plugg och pajbakning

Dagen har i stort sett bestått av plugg, sömn och nu ikväll har jag gjort två pajer. En med kallrökt lax, sparris och champinjoner, och en med kyckling, champinjoner, paprika och gorgonzola. Lätt att gissa vilken som är till vem, haha. Paj är en av de ultimata rätterna att göra, ganska billig beroende på innehåll, och perfekt att frysa in och ha till lunchlådor.

Tyvärr så verkar det som om förkylningen ev är på tillbakavägen, har varit lite hängig idag, och har nu fått lite småfeber igen. Halsen kinkar sig lite också. Skönt iaf att jag orkade göra klart exuppgiften tills imorgon så jag inte behöver bry mig om den mer.

Imorgon börjar dagen tidigt, ska vara på njurmottagningen 08.10 för att ta prover, sen är det grupparbete 9-10 och efter det examinationen 10-12. Sen är det bara hem och läsa en bok till och skriva läslogg, yeay. Not.


Nu blir det nog kvällsmat (paj och sallad) och mys framför teven.

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0