Regn

Det känns som att förkylningen kanske har börjat ge med sig. Men avvaktar tills i eftermiddag innan jag vågar tro på det. Ska snart ut i regnet och ta bussen till ILU för terminens första examination. Ska bli intressant, eftersom vi har ca 30 min på oss att förebereda en 10 min lång muntlig presentation i en grupp som aldrig träffats förut. Men utmaningar är till för att antas, eller?
Det är verkligen en ljus, jämntjock grå vägg ute idag, vilket faktiskt är lite mysigt. På tisdag kommer vi förresten få hundbesök! Eller, kanske ska vara lite mindre hundabstinent och säga besök rent allmänt. Henrik, Peter, jag och Henriks kompis Åsa (som har hund!) ska starta upp en liten rollspelsgrupp för att prova på. Jag är väl egentligen den enda riktiga nybörjaren, men det ska bli ett skönt litet avbrott i allt plugg. Plus att Åsa har en Flat Coated trodde Henrik att det var. Så Peter och jag sa genast att vi kunde vara här eftersom vi har mest urymme och hunden kan få följa med ;oP.
Nu ska jag borsta tänderna... Hörs senare

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0