Här är jag igen!

Som ni kanske märkt har jag tagit en liten bloggpaus på ett par veckor. Det var inte planerat, utan bara blev så. Under de här veckorna har vi bl a haft besök av Peters bror med familj, råkat ut för magsjuka, jag har varit på studiebesök vid moskén, det har varit snöstorm mm. Just nu är jag mitt uppe i tentaplugg igen, har tenta i religionskunskap på torsdag. Känns lagom stressigt, mest för att jag inte har en aning om hur tentan kommer se ut. Men det löser sig nog.
På fredag är det Valborg, och det firas ju minst sagt ordentligt här i Uppsala. Våra planer innefattar frukostpicknick vid ån inför Forsränningen, fika/luncha på stan beroende på väder, och avslutningsvis grillkväll med besök vid brasan i Flogsta framåt 21-tiden. Om vädret är grill-ovänligt, blir det grill i ugn inomhus!

Men nu ska jag återgå till pluggandet. Christianity: A Very Short Introduction står på schemat nu...

Så länge får ni njuta av en bild på våre fina nejlikor vi köpte för några dagar sedan:


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0