Det blir en bra höst!

Imorse hade jag fått roliga mail! Betyget på SpråkoMatte-kursen registerat, och beslut från csn. Eller, jag visste först inte om det sistnämnda var ett bra mail innan jag loggade in på csn:s hemsida. Men jag får studiemedel, ansökan var godkänd och klar, pengar kommer nästa vecka! Hurra!!!
Var ett tag sedan det gick så smidigt med csn, mycket trevligare såhär!

Det småregnar ute idag, men det är ett sådant där härligt friskt regn som man inte kan annat än att tycka om. Det märks att hösten är på frammarsch, det är en helt annan känsla i luften.
Det blir en bra höst i år, det tror både jag och Peter. Mysig, med alla färgsprakande löv, ruggiga regndagar med levande ljus inomhus, klara, kyliga dagar för promenader. En bra höst helt enkelt!





Förra hösten. Kyligt men vackert!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0