Äntligen fredag!

Ja, idag är det fredag, vilket innebär att snart är det helg! Jag går till 12 idag, och är hemma runt 14. Jag ska hålla första lektionen med 2:orna, vi ska fortsätta arbetet med dikter, och de ska få skriva en pepparkaksdikt. Vad behöver man för att skriva en sådan då? Jo, pepparkakor, så jag bakade ut varsin pepparkaka till dem igår. Vi bakade ut resten av degen också Peter och jag, så nu har vi pepparkakor till jul/glögg/temyset imorgon.

Jag känner att jag bara blir tröttare och tröttare, trots att jag lägger mig tidigare och tidigare. Har sovit 8 timmar i natt, men är iaf tröttare än igår. Tror att pendlandet börjar ta ut sin rätt. Men efter idag är det bara 7 arbetsdagar kvar! Hela nästa vecka, sedan måndag och tisdag veckan därefter. Sen, sen är det lov! Eller, tekniskt sett ska jag skriva ett långt pm, men det tänker jag inte börja med förrän 2 januari. Så det så! Det ska vara klart den 10, så det känns ganska lugnt.

Nu ska jag göra mig iordning och knalla iväg till bussen. Hörs!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0