Dan före doppardan!

Idag är det dan före doppardan! Jag är uppe tidigt som vabligt, har inte hunnit få ur rutinerna ur kroppen än. Men det innebär att jag redan hunnit fixa alla räkningar och ekonomiska bestyr nu på morgonkvisten. Ska alldeles strax gå en morgonpromenad med Emil. Peter och Hamlet ligger fortfarande och sover.

Resan igår gick riktigt bra, vi hade en försening på ca en kvart, vilket är helt okej i dessa tider. Dessutom gick vi in i en gammal klasskompis från gymnasiet som också skulle neråt, så vi tillbringade den 2 1/2 timmar långa resan med att prata om "gamla tider2 och diskutera nya :)

Men nu ska jag ta på mig överdragsbyxorna och traska ut i kylan :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0