Guess what...

Vaknade i natt av att jag började känna av njuren. Tog medicin, och hoppades att det skulle räcka. Det gjorde det inte, så jag fick ta den starkare sorten tidigt imorses. Kombinationen ordentligt förkyld och njurstenstrassel tvingade mig att bli hemma idag. Hade det bara varit förkylningen är det bara att bita ihop, men med njurstenskänning och morfin i kroppen blev det lite för mycket.

Så vad göra? När (om?) jag piggnar till framåt eftermiddagen så blir det lektionsplanering, ska (ja, ska!) ha avslutande lektionen om religion imorgon med 2:orna, samt ett arbetspass med stenåldern. Måste fixa till några extrauppgifter till de som börjar bli klara med huvuduppgiften.  Men det får bli i eftermiddag. Nu ska jag sttrax lägga mig i sängen en stund till. Hamlet ligger redan där, ensam i sovrummet och väntar på mig!

Ska få tag på Peter också, och be honom köpa med sig antiförkylnings-brustabletter med echinacea. De brukar fungera ganska bra, så får hoppas på det denna gången med. Nu, sängen!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0