Min nya kompis

Jag har skaffat mig en ny kompis. Den är röd och fin, och förser mig med riktigt gott kaffe när jag känner ett behov av att dricka sådant. Jag har köpt mig en Nespresso-maskin! Jag var med brorsan och morsan (kunde inte låta bli att rimma lite) på Mediamarkts reastart igår morse. De köpte varsin tv, mamma en 32" och Aron en 42". Under tiden gick jag och spanade på kaffekapsel-maskiner, men jag ville inte impulsköpa bara för köpandets skull. Det var nämligen 20% rabatt på alla produkter. Kikade lite på hemsidan imorse, och upptäckte att om man köpte en Nespresso-maskin fick man 500:- tillbaka just nu, antingen in på Club-kontot eller på bankkontot. Så jag bestämde mig (efter en avgörande diskussion med min käre make) för att köpa en maskin. Så nu har jag ristretto m.m när jag känner för det! Blir bra när det är dags för PM-skrivandet i januari :)




Min nya kompis!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0