Varde sömn!

Idag har jag ömsom spenderat min tid sovandes i sängen, ömsom framför datorn och planerat lektioner. Känner mig (om man bortser från tröttheten) betydligt bättre, och hoppas stenjävlarna har gett sig för en här gången. Nu vill jag göra klart min VFU, och sedan fira jul i lugn och ro! Ska prata med mina handledare, och se om de tycker att jag ska ta igen några agar, eller om e har tillräckligt med underlag ändå. Hoppas på det sista, då det alltid är krångligare att ta igen VFU när den är i en annan stad. Men vi får se helt enkelt.

Jag har efter mycket velande fram och itllbaka äntligen bokat klipptid, så på lördag ska frisyren fräschas upp igen. Känns bra att jag har hittat en frisör som jag trivs med här i Uppsala, och som inte kostar skjortan.
Nu väntar jag på att Peter ska komma hem med middagen, en sub från Subway :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0