Den här natten

Har jag tillbringat i badrummet. Magen "bröt ihop" totalt runt midnatt, och jag har tillbringat längre perioder med att studera den målade väggen i badrummet. Det mest irriterande är att Peter lugnt sover vidare och ser sådär härligt avslappnad ut, protesterar lite i sömnen när jag för tredje gången kommer tillbaka till sängen. Fy för mig som stör hans nattsömn... Han märkte alltså ingenting. Så kan det vara. Nu sitter jag i soffan, har hällt i mig ett par Actimel yoghurtshots, inbillar mig att min knipande skrikande mage är i akut behov av lite hälsosamma bakterier. Detta medför att jag missat seminariet, och kommer få en skriftlig ersättningsuppgift. Men det kan jag leva med. Fast idag ska jag vila, och ta det lugnt mellan toabesöken...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0