Födelsedagsfirande

Idag fyller Peter år, det hurrar jag för! Ha precis hunnit färdigt med alla förberedelser inför (överrasknings)middagen ikväll. Hoppade faktiskt över en föreläsning för att hinna med, men den skulle läggas ut på nätet iaf så jag har inte särskilt dåligt samvete över det. Hade jag inte skippat den hade jag inte hunnit fixa iordning, och det hade varit synd!
Kan inte avslöja riktigt än vad det blir för något, men tänkte leta reda på batterierna som gått upp i rök och dokumentera kvällen lite :)

Nu ska jag sätta mig och göra klart seminariefrågorna tills imorgon, så vi kan ha lite myskväll sen!

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Ja, för en del funkar det bättre medan för andra räcker det att läsa.. Jag har aldrig lärt mig något enbart av att läsa!!



Politik lät inte alls roligt, då måste jag säga att företagsekonomin låter roligare =)

2010-02-04 @ 17:09:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ÄckiPäcki☆

Jag känner inte att jag har någon ork till att överklaga faktiskt. Men det fattas 30 poäng och jag har precis avslutat en kurs på 50 så jag kan söka om igen... vilket antagligen också kommer ta tid så jag har nog bestämt mig för att hoppa av helt.. pga pengarnas skull.

2010-02-07 @ 09:36:42
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0