Kompletta kompletteringar?

Har suttit hela förmiddagen med svensk politik, och blev färdig. Precis ätit lunch, och ska nu ta en liten paus innan jag sätter mig med kompletteringen av pm:et. Förhoppningsvis ska jag hinna klart idag, valde bort föreläsningen till förmån för pm:et, och har som mål att vara färdig till halv fem då jag ska iväg och gympa.

Igår nätshoppade vi lite jag och Peter, hade tänkt lägga ut en bild idag, men vi köpte visst de sista så de var borttagna från nätbutiken :P Lägger upp bild när de har kommit hit med posten istället!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tack!



Ja.. jag är inne på csn´s hemsida varje dag nu för att kolla besked.

2010-02-03 @ 11:41:53
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0