Motivation/inspiration sökes!

Det går väldigt segt att plugga. Ovanligt segt till och med. Fast ändå har tentaångesten inte dykt upp än. Känner mig ganska lugn, fast jag fortfarande inte riktigt vet hur jag ska formulera vettiga svar som kan ge mer än en halv poäng på varje fråga. Har heller inte fått svar från sociologiläraren om min seminarieuppgift, så jag vet inte om jag förstått rätt. Men som min kära A brukar säga, det löser sig.

Ikväll har jag tagit mig an det enorma diskberget som dök upp sen igår. Då ska det tilläggas att vi städade och diskade igår förmiddags... Fast besticken fick Peter diska, avsyr att diska bestick av någon anledning :)

Funderar på att gå upp ganska tidigt imorgon och ta mig ut till Ica Maxi. Där finns nämligen Vitamin Well's Fokus. Betydligt effektivare än cola, och hälsosammare. Jag är ingen stor kaffedrickare (dricker i snitt en hel kopp/månad) därför får jag okså ganska bra effekt av koffeinet. Ibland lite för bra effekt... Men om jag dricker det på morgon/förmiddag så gör det inte så mycket om jag blir hyper framåt lunch. Då kanske jag får mer gjort.

Nu tänker jag inom en snar framtid krypa ner i sängen med en bok (Svensk politik) och läsa lite innan jag somnar. Sov gott på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0