Fredag

Vi tror det gick bra igår, hoppas bara vi blir godkända. Satt i nästan tre timmar på ett café och jobbade.
Var lagom trött när jag kom hem, har haft njurstenskänningar till och från under flera dagar, och igå kväll blev de aningens värre. Klarade av dem med den vanliga medicinen. Idag ska vi hämta ut den lite starkare från apoteket.
Förutom finslipning av PM så är jag ledig idag. Känns faktiskt ganska skönt. På måndag ska vi träffas och fixa det sista på projektet, sen är det matteplugg som gäller för mig. Tentan är den 15e, tyvärr på eftermiddagen men det är inget att göra något åt.

Imorgon har vi reserverat plats på Avatar 3D. Hade egentligen ingen större lust att se den, men Peter ville och eftersom jag aldrig sett en 3D-film förut gick jag med på det utan tjafs =)

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0