Lördag

Igår tog vi en promenad in till stan, det var kallt men härligt. VI hämtade ut medicin, köpte ett pannban till mig och tog sedan bussen ut till Ica Maxi för att handla. Köpte en massa frukt, bl a 2 kg apelsiner som jag råkade äta tre stycken av igår... De var jättegoda!

Skickade också in pm:et igår, så nu kan jag vara lite ledig i helgen. Tanken är att vi ska gå på Avatar 3D i eftermiddag, så länge stenarna håller sig lugna. Har haft ihållande känningar under flera dagar nu, hoppas de går över snart.

Idag ska vi städa bort julen, och ge plats för våren. Även om det är smällkall vinter just nu, så börjar det faktiskt ändå märkas att vi går mot ljusare tider.peter och jag har köpt en jättefin ljusblå linneduk från www.casualliving.se, den borde komma på posten nu i veckan. Det blir nog en del blå toner i vår. Har också äntligen hittat den typ av ljusstake som jag har letat efter i flera år, stilren men med mjuka varma linjer. Tyvärr kostar de 429:- paret i den lilla storleken som jag vill ha. Fuderar på att önska mig i födelsedagspresent =)


Stelton Design, finns bl a hos Cervera. Den minsta storleken syns i bakgrunden.

Nu ska jag borsta tänderna, sätta på lite musik och sen börja packa ner julsakerna =)  

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0