Sista dagen i frihet!

Sista dagen innan vårterminen officiellt drar igång har tillbringats i soffan. Japp, återigen de små jävlarna... Men det har känts bättre nu framåt kvällen, och jag känner mig ganska redo för morgondagens introduktion. Ska bli så skönt att läsa vid ämnesinstitutioner istället för ILU!

Så imorgon går jag 10-12, ska försöka handla in09nan eftersom Peter börjar 13, om inte han handlar själv. Ska på gympa sen på kvällen, så Peter fixar middagen :)

Vi skulle ju egentligen till Åsa igår på julgransplundring, men pga stenarna ställde vi in. Trodde vi, istället tog de med sig pepparkakshuset hit! Så vi fick vårt behov att krossa pepparkakor tillfredsställt iaf =)

Överväger att lägga mig en stund i badet,  kanske vore skönt? Ska fundera lite till, badkaret lär ju inte gå någonstans...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0