Still alive

Har de senaste timmarna legat i soffan framför teven och bara tagit det lugnt. Tentan tog lite drygt en timme att skriva, och givetvis var den delen som jag fasade för med. Den delen som rättas av en lärare vars tankegångar jag helt enkelt inte begriper mig på, och som var anledningen till att jag fick göra omtenta överhuvudtaget. Kunde inte annat än att skratta för mig själv, och lyckades få ihop två sidor på hans fråga. Två sidor som troligen inte kommer ge mig många poäng, om ens ett enda, men då får det väl vara så. Tror de andra två delarna gick bättre iaf, kändes åtminstone så.

Efter tentan mötte jag upp Peter i stan, och vi tog en kaffe på Coffeehouse by George. Eller Peter tog en kaffe, jag tog en riktigt god chai latte. Sedan åkte vi hem, köpte en pizza och däckade framför Bröllopsduellen som trillat ner i brevlådan från Lovefilm.se idag. Bitvis underhållande, men helheten var sådär.
Är totalt tom i skallen och helt slut. Njurstenarna fortsätter att påminna mig om sin existens, och jag har fått ta medicin. Är glad åt att jag iaf lyckades genomföra tentan. Nu har jag fixat alla fem olika examinationer utan att missa eller ställa in en enda pga sjukdom. Sedan om jag blir godkänd på alla är bara att vänta och se. Två av dem är ju gruppexaminationer, så då är det ju inte bara min insats som avgör.

Avslutar kvällen och dagen med en bild på min trasseltass. Saknar hårbollen!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0