Tillbaka på nätet!

Vi har inte haft internet på hela dagen, och efter upnet-support inte öppnade förrän 14 tog det ett tag. För en stund sedan var det tillbaka, tydligen hade något gått sönder i ett kylrum som fick följder för nätkabeln vilket ledde till att hela Flogstaområdet varit internetlöst sedan inatt någon gång. Visst är det smart att inte ha akuttelefon istället för att det ska ta hela dagen? Tänk på de stackare som hade inlämning eller liknande...
Dessutom när jag ringde stod jag först i kön, fick vänta i drygt fem  minuter för att sedan bli bortkopplad. När jag (minst sagt förbannad) ringde upp igen fick jag veta att telefonkön var full.... Hurra! NOT. Peter cyklade till och med in till stan. helt i onödan för han som satt på deras mottagning hade ingen aning om någonting, det var några andra som var ansvariga och de satt inte där. MEN, nu funkar det igen iaf!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0