Trotsig eller inte trotsig...

Överväger att trotsa biverkningar från medicin och njurstensanfall och bege mig in till stan en sväng. Behöver köpa ljus, fiskelina och oljefärg. Tyvärr så vet jag inte om det är en så strålande idé med tanke på att biverkningarna fortfarande är ganska rejäla. Illamående, lätt yrsel, trött och småilningar runt njuren. Men vill ut och få lite luft! (Det har inget att göra med att jag vill ha en subwaymacka till lunch, det skulle bara vara en extra bonus :P) Känner mig smått instängd eftersom jag inte haft något annat val än att ligga däckad i soffan/sängen de senaste två dagarna. Nu vill jag ut, om så bara en kort stund. Gäller ju att passa på när det "bara" är 12 minus också...

Här är förresten en bild från www.casualliving.se på duken vi köpte:



Vi älskar linnet, så hälig struktur, och färgerna är så fräscha! Är definitivt inne i en blåskalig period med vitt!
Förhoppningsvis kommer de nya gardinerna (också de i linne) idag, i så fall lovar jag att ta kort när vi har satt upp dem.  Nu säger Peter att vi ska åka in till stan så fort han har duschat och rakat sig. Då har jag åtminstone en arm att hålla i vid behov =)


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe! Ja ;)



Det gjorde den, tusen tack. Nu skall jag kika på dessa! Kul!

2010-01-13 @ 12:54:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Gud vilka fina bilder.. jag gillar speciellt dom när ni promenerar på stranden :)

2010-01-13 @ 12:56:51
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0