Upp och ner

I onsdags fick vi reda på att en vän behövde hjälp, så vi ställde upp och han med fler har bott här en vecka. Det har varit totalt upp och ner, och vi har befunnit oss i något slags bubbelliknande tillstånd utan direkt kontakt med verkligheten. Idag har han åkt hem till sina föräldrar, och vi hoppas på att allt löser sig till det bästa.
Mitt i alltihop så har mina njurstenar krånglat rejält, men jag har (ta i trä) sluppit åka in till akuten vilket känns minst sagt skönt!

I måndags "flydde" vi lägenheten, och gick på bio. Avatar i 3D, vilket var en otroligt häftig visuell upplevelse! En så vacker film! Grundstoryn var väl inget direkt nytt, men den berättades på ett helt nytt sätt vilket höjer upp betyget rejält. Lutar faktiskt åt toppbetyg. dessutom var det så roligt med glasögonen ;)


Peter i sina coola (?) 3D-glasögon

Imorgon ska jag läsa litteratur och mest ta det lugnt. Jag har första seminariet på fredag morgon, efter det tänkte jag eventuellt shoppa lite, och kanske klippa mig. Annars är det tänkt att vi ska träffa Josse i helgen, hurra! Var längesen sist:)

Nu ska jag ta en ovanligt sen dusch, och sen gå och lägg mig.... See y'all!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0