Ändrade planer

Skulle ha ägnat dagen åt att befästa mina geografikunskaper och plugga det sista inför morgondagens tenta. Istället har jag fått tillbringa en stor del av dagen på akuten pga njurstensanfall. Minst sagt ändrade planer... Som tur var kunde Henrik ställa upp som hundvakt, vilket gjorde att jag slapp åka ambulans in själv, mycket tacksam för det!

Tentan börjar dock inte förrän 13 imorgon, så jag hoppas stenarna håller sig i schack så jag vaknar någorlunda pigg och utvilad kl 07.00 och kan kompsimera ihop dagens pluggtid då istället. Jag har ett hum om det mesta, men inga diekt djupare kunskaper om något förutom rullstensåsar...

Sedan ska det också hinnas packas, men det gör jag nog ikväll, och städas, vilke Peter fixar imorgon. Sedan lämnar vi Uppsala några dagar för att fira brorsans student! Den lille plutten har gått och blivit stor, hur nu det gick till :P

Men nu, kvällsmat: Quesadillas!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0