Det bidde ingen tenta...

Kroppen och huvudet är helt slut efte gårdagens anfall och morifn, så jag fick helt enkelt bestluta mig för att göra tentan i augusti. Bestämde mig för bara en timme sen, hade verkligen velat göra den idag, men så kan det gå. 
Istället sitter jag i soffan med datorn och Hamlet Hårfager och ser på när Peter dammsuger hela lägenheten. Hamlet är minst sagt skeptisk mot dammsugaren, men tar det nu rätt coolt, liggandes på en kudde bredvid mig. 
Ikväll åker vi ner till Axvall, ska bli spännande och se hur tågresan blir. tror inte det kommer vara någon större fara, får se till att ha lekt och rastat av honom innan bara. På fredag blir det bil upp hit igen, och nästa måndag börjar min sommarkurs, Teknik för pedagoger i förskola och skola. Ska bli riktigt kul att få göra massa experiment och "leka" lite!

På tal om teknik, spana in en av Hamlets alla sovtekniker... Haha :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0