Inte gett upp än

Stenar/grus fortsätter att krångla, och det blev/blir ingen skola för mig idag. Men än har jag inte gett upp kursen, utan så länge jag är frisk och i form tills på måndag är det lugnt. Då hinner jag fortfarande med större delen av de praktiska momenten, och de obligatoriska.
Självklart lite tråkigt att missa en dag till med diverse experiment, men det är smällar man får ta. Lite typiskt att efter en hel vår där jag knappt missat nåt och kunnat göra de tre första tentorna utan problem, ska stenrester krångla till det för mig vid sista tentan, och den sommarkurs jag går helt frivilligt för att det är kul... Men, men, så kan det tydligen vara...

Igår var det 25 grader och sol, idag är det runt 14, mulet och kyliga vindar. Vet vilket jag föredrar...! 




Bild fån igår. Busshållplatsen vid väg 55.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0