Otur

Vet att jag lovade att skriva mer igår kväll, men när jag kom hem var jag så trött, och sedan fick jag njurstensanfall. Ett lite otäckt sådant, för det smög sig på och blev sedan värre och värre. Som tur var hjälpte medicinen, men jag är hemma idag och missar massa roliga saker.

Gårdagen var riktigt intressant och rolig, fast jag märkte att det var ett tag sedan jag haft heldagslektioner. Vi fick iaf gissa vad en massa olika föremål var för något, plocka isär och undersöka, pilla, studera, observera och greja med massa olika saker. Idag skulle jag byggt en katapult, men jag kanske kan få tid över att göra det en annan gång.

När vi slutat följde jag med Mari en sväng på stan. Kom hem med två tröjor, en BH och fyra par ankelsockar. Redan då hade jag börjat känna av "rören", men det kändes mer som en lätt urinvägsinfektion. (Vilket det kan göra när man har el har haft njursten nyligen. Kom hem till Peter, vi gjorde Sotad Chimichurrilax på spenatbädd, jättegott! Sedan satte jag igång med läxan tills idag, att tillverka en namnskylt. Hela tiden hade obehaget och smärtan i "rören" successivt ökat, och till slut blev det intensivt värre. Inte så mycket annat att göra än att ta medicin oh hoppas på det bästa.

Tur i oturen så var inget idag obligatoriskt (utom att visa upp namnskylten) så jag behöver iaf inte ta igen något. Idag är jag väldigt yr, lätt illamående, har smällhuvudvärk och det ilar fortfarande lite i rören. Men känner mig trots det betydligt bättre än igår kväll. Dagen bjuder på vila, och lite spel med Peter. 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0