Tillbaka i Uppsala!

Igår kväll kom vi tillbaka till Uppsala, efter att ha blivit hitskjutsade av Peters föräldrar. Hamlet var lite rastlös första timmen, sedan däckade han i sin väska och våra kn'n om vartannat.
Det har varit en riktigt intensiv vecka, från akuten i söndags, missad tenta i måndags och tågresa hem på kvällen, studentförberedelser tisdag och brorsans student i onsdags. Men kul har det varit! Har ett antal bilder, men måste köpa nya batterier till kameran (någon förvånad?) innan jag kan ladda upp dem.

Igår kväll festade vi loss på god mat, ciabatta, olika röror och köttätarna åt grillad kyckling och revben. Idag kom Peters bror Thomas hit och åt lunch, innan Ulla och Johnny skjutsade hem honom till Stockholm innan de vände söderut igen. Mycket trevligt, och god mat var det! Thomas och Fredrik ska komma hit någon kväll snart, så ska vi festa loss på asiatisk fondue!

Ikväll har vi tjuvstartat morgondagens firande lite, vi har tittat på Prinsessan och Grodan som var riktigt underhållande, ätit nötter (jag), ostbågar (Peter) och lite Haribo nappar. Men nu ska vi nog bara rasta Hamlet en sista gång, sedan blir det sängen. Vi är sjukt trötta båda två, och jag måste bli lite pigg tills kursstart på måndag kl 09! Tur att jag har imorgon att vila upp mig på också :P

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0