Vattenmelon!

Sitter här och äter vattenmelon, så gott!
Pluggandet har gått betydligt bättre idag, trots att vi var uppe till 02.30 och såg den förlängda versionen av The Lord of the Ring: Return of the King. Får jag ordning på kartprojektioner så är jag nästan nöjd för dagen. Har sammanfattat föreläsningsanteckningar och kapitel i boken som jag kan läsa in mig på sen. Ska skumma igenom hela tjocka boken också, se om jag missat något viktigt.

Vi har dessutom ensamhetstränt Hamlet. Vi gick till Ica Väst och handlade, vilket tog knappt 20 min. Han gnydde en gång när vi gick, lade sig på en handduk (som vi torkar tassar med) vid dörren, och låg exakt likadant när vi kom hem. Känns väldigt bra faktisk, han har gjort likadant alla gånger vi varit borta, även om det bara gällt några minuter åt gången.

Ikväll blir det rollspel med Henrik och Åsa, och Hamlet ska få leka lite med Cirrus igen. Jag har tagit en kort paus från pluggandet, men ska strax återgå.  Om jag kommer ihåg ska jag slänga in en bild på min nya bikini också :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0