Duktig student?

Här pågår tentaplugg för fullt! Har suttit några timmar nu, så det blir en kort paus innan jag sätter igång igen. SKa även äta lite, vi har bestämt oss för att "spara tid" och ta oss till de små kinesiskorna vid Ica Väst. Det blir lätt så dagen innan tenta, vill inte gärna lägga energi på att laga mat och diska...

Hela förmiddagen hade jag seminarium, men trots lite brist på tid att plugga känner jag mig lugn inför morgondagen. Har ett kort seminarium att ta igen på morgonen, sen blir det att läsa igenom anteckningar någon gång till, käka lunch med Jenny och sen är tentan 13-18. SKulle gissa att den kommer ta lite drygt två timmar, eftersom det blir mycket att skriva. Ska förebygga ledvärk med extra medicin ikväll, och hoppas att händerna orkar med två timmars skrivande. Det brukar synas ganska tydligt på min handstil när de har börjat tröttna... :)

Men nu, lite rast!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0