In the Jungle....

Om lite mindre än en vecka fyller jag år. På söndag närmare bestämt, det är jag och Vasaloppet, vilket har skett ett antal gånger på mina födelsedagar... Hur som helst så kommer mamma upp på fredag och stannar tills söndag eftermiddag. Det ska bli kul!

Sedan fick jag en förfrågan om jag inte skulle fira med vännena också, vilket jag insåg att det ska jag förstås. Så lite spontant slängde jag in en inbjudan, och välkomnade gänget hit den 13 mars, på en tripp in i djungeln. Det där med genomtänkt är (otroligt nog) inte alltid min grej. Men har jag lovat en tripp in i djungeln, så ska de banne mig få en tripp in i djungeln! Nu återstår bara att lista ut vad jag själv menade...



                                    

Bilder: www.fotoakuten.se

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0