Ledig!

Sedan ett några timmar har jag haft helg, och kan dessutom unna mig lyxen att vara ledig hela helgen!
Tentan i onsdags eftermiddag kändes bra, tror jag. Det är alltid svårt att veta vad lärarna vill ha, men det kändes iaf som om jag fick med flera viktiga punkter. Nu förtränger vi den tills resultatet kommer ;)
Igår började nya kursen, religionskunskap. Det känns som att det kommer bli en oerhört givande kurs, och jag ser fram emot den även om det kommer bli en del att göra. I onsdags och idag tog jag igen ytterligare två seminarier, och nu är det inte mycket kvar tills jag är helt ikapp! Det känns nog bäst av allt faktiskt :)

Hade tänkt gå runt en stund på stan förut idag, men var så trött så jag åkte hem till Peter istället. Vi åt middag, sedan däckade jag en stund i sängen. Peter har fortsatt vår påbörjade städning, och snart är det riktigt fräscht och fint här igen! Visserligen har vi lyckats hålla bombnedslaget något mindre under den här tentaperioden, men iaf :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0