Som en snigel...

Ja, jag känner mig lite som en snigel just nu, som sakta, sakta segar sig framåt i tentaplugget. Har avklarat drygt hälften av instuderingsfrågorna, men det känns knappt som att jag kommit någonstans. Ändå är jag inte stressad, känns mer segt och en smula tråkigt. Dessutom yr snön i mängder utanför fönstret, och det är en allmänt grå dag. Om det inte vore för snöovädret hade jag nog tagit mig iväg till ica och köpt en stor bukett färgglada tulpaner, bara för att påminna mig om att det faktiskt är, eller har varit, vår de senaste två veckorna... Lägger in en bild på de härliga tulpanerna jag fick av mamma i födelsedagspresent, bara för att de var så fina.

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0