Tålamod lönar sig!

Äntligen! Jag har suktat efter de här skorna länge nu, men min storlek har alltid lyckats vara slutsåld. Men idag, idag fanns de! Med 30% rabatt dessutom :) Nu blev jag glad!

Anars började jag dagen med min första LCHF-måltid, åt frukost vid halv åtta, och är fortfarande proppmätt. Kokt ägg blandat med en rejäl klick smör och rökt lax. Det blir svårt att vänja sig vid att äta så mycket fett, men jag har gett det 12 veckor, för att se hur det går.

Det är återigen snöstorm ute, eller det snöar iaf så mycket att man knappt kan se grannhuset. Små, ettriga flingor som yr omkring.

Idag ska jag fortsätta läsa, läsa och läsa. Imorgon ska jag ta igen en dugga på morgonen, för att sedan ha hål i fem timmar tills historieseminariet.  Tänkte åka hem emellan och läsa lite till :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0