Thursday

Ja, jag vet att uppdateringen är lite dålig nu för tiden, men eftersom det enda jag gör just nu är läser så blir det inte så rolig uppdatering iaf. Har dessutom varit sjuk, och tillbringat tiden med böckerna i soffan. Kan ärligt erkänns att läsandet går sådär, men nu har jag lagt upp en studieplan inför de kommande veckorna. Så idag ska jag läsa 175 sidor, städa, baka och förbereda lite inför helgen. Imorgon ska jag gå upp hyfsat tidigt för att hinna läsa sammanlagt 130 sidor i två olika böcker, innan mamma dyker upp i Flogsta vid 11-tiden. 

Har förresten funderat lite kring mitt "djungelfirande" nästa helg, och tror det kommer bli riktigt bra. Väntar bara på information om en ev nötallergiker, så ska jag börja planera maten sen :)

Men, klockan är redan 15, så det ä bäst jag sätter igång med läsandet.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0