Time is the enemy

Det kä.nns som att tiden inte riktigt räcker till de närmaste tre dagarna. Har kommit en hyfsad bit på vägen i tentaplugget, tack till min Peter-professor som hjälper mig reda ut virriga läroböcker... Men tentan är kl 13 på onsdag. Imorgon ska jag vara på Akademiska för provtagning 8.40. Sedan har jag seminarium att ta igen 14-17, vilket dessutom råkar vara den tid på dygnet jag pluggar bäst. Allra helst borde jag gå på föreläsningen innan för att friska upp minnet. På tisdag har jag seminarium 8-11 att ta igen. Sedan väntar jag på att ett arbetslag ska ta kontakt för en grupprest jag ska ta igen onsdag 8-10, innan tentan. Känns mest som att historietentan inte riktigt får högsta prioritet... Å ena sidan är det skönt att bli av med rester, å andra sidan måste jag vara godkänd på historian för att få läsa B-kursen, och det vore skönt att veta det och slippa satsa på omtenta. Dilemma? Njae, mer tidsbrist. Har några timmar på mig imorgon att skriva klart frågorna, och om ingen kontaktar mig får jag ju rätt mycket tid på tisdag, och även några timmar innan tentan på onsdag.
Har väl egentligen ingen lust att åka till akademiska imorgon, men har inte så mycket val. Måste lämna in dunkarna som jag haft som oönskat sällskap nu i helgen... Time is the enemy. At least for the next couple of days...  

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0