Tisdagstankar

Idag är det hela 4 plusgrader ute, och fortfarande strålande sol. Förmiddagen skulle tillbringats ute på exkursion, men tji fick jag. Igår blev njurstenskänningarna värre, och jag låg däckad hela eftermiddagen/kvällen. Har fortsatt känningar idag, men tror att det börjat lätta något. Hoppas verkligen jag kan ta igen exkursionen, om inte annat till hösten, eftersom det var den sak jag mest sett fram emot i historiakursen. Så j*vla typiskt!

Så, bort med negativiteten, känns verkligen som att våren försöker smyga sig fram mitt i all snön, vilket jag tycker är helt underbart! Har två paket att hämta ut, det ena innehåller kurslitteratur, det andra en hemlighet till festen på lördag. Ska försöka orka läsa lite litteratur, så jag får lite tid över till förberedelserna på fredag :)
Lovar att lägga ut åtminstone någon bild!


Fick ju även en del pengar i födelsedagspresent, både från mina och Peters föräldrar. Köpte ju skorna för en del av det jag fick från Mappma, men har ändå en hel del över. Funderar på min Gerbera-keramik, eller krukor till fönstret... Fast det skulle vara något till mig inte till oss vilket det ju blir om jag köper något till lägenheten. Hmm, får fortsätta att fundera :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0