5 år tillsammans

Idag har vi varit tillsammans i 5 år! Det är ganska otroligt, ett halvt decennium! Mycket har hänt under dessa åren, och vi har bara blivit starkare tillsammans. Om två veckor firrar vi dessutom 1-årig bröllopsdag, och vi har precis utökat vår lilla familj med en hundvalp. Det är så fascinerande och inspirerande att aldrig riktigt veta vad som kommer att hända, men det känns tryggt så länge vi är tillsammans!

Idag hade jag min sista lektion, som var frågestund inför tentan nästa vecka. Efter det gick jag runt på stan och fixade lite grejer. Lite goda italienska delikatesser från Martinas, fem röda rosor, present till Peter, lite vin till kvällens middag och en liten flaska rosa campagne. Riktig champagne, hihi! Flaskan var till och med inslagen i cellofan, tjusigt värre...

Peter är nu iväg till Maxi för att fylla på maten inför kvällen, och jag ligger och vilar mig med en sovande busvalp. Ska lägga upp lite bilder senare, men måste hitta kameran först. Den har mystiskt nog försvunnit efter Peters städning... 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0