Fredag

Vi har haft ytterligare en lugn natt, kort rastning vid 5 och sen gick Peter upp vid 7. Då låg jag och Hamlet kvar en timme till innan vi klev upp. Jag har tänkt plugga, men det har ännu inte påbörjats. Disken står än så länge odiskad. Istället ligger jag i soffan med en sovande valp inkilad mellan mig och ryggstödet. Vi busade en bra stund tidigare, och nu har han snart sovit i 2 1/2 timme. Ska gå ut en sväng sen när han vaknar, så får jag se när disken och pluggandet blir gjort :)

Ikväll blir det pizza och fredagsmys. Peter är just nu och vikarierar, och kommer nog hem runt halv fyra. Så Hamlet och jag har varit ensamma hela dagen och myst. Nu ska jag fixa lite lunch till mig!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0