Geografi i alla möjliga former

Idag skulle jag haft två föreläsningar, ekonomisk geografi och urban geografi. Istället vaknade jag tidigt imorse med rejäl njurstenskänning, fick ta medicin och har tillbringat dagen so far i sängen. Har sorterat foton och börjat organisera tentapluggandet. Är visserligen 18 dagar kvar till tenta, men det är så mycket fakta som ska in så lika bra att sätta igång i tid. Vi har heller inga seminarier i denna kursen, så det blir inte samma bearbetning av litteraturen som när man har det. 

Imorgon ska jag ha halvdags exkursion någonstans ute i Sunnersta. Har ingen aning om var, men vet iaf vilken buss jag ska åka med. Tänkte vara ute i god tid så jag hittar rätt. HAr inga nummer till någon i kursen heller, så det blir att improvisera fram lite lokalsinne! Som tur är så är jag i eftermiddagsgruppen, så borde piggna till tills dess...   

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0